مثل هیچکس
مثل هیچکس
ای غم صبرکن ,همراه نمیخواهم دیگر طاقت کشیدن بار تورا ندارم


فقط برای تو که بهم خیانت کردی

 

از درد تنهــایــی بمیــر

اما زاپـاس عشــق کسی نشــو .  

غرور تنهــایــی با ارزشتــر از این حـرفـاسـت ....!.

 

 

صدای عشق را از سکوتم میشنوی...و تو هر چه فریاد عشق سر میدهی...باز صدای سکوتم گیرا تر از صدایت به گوش خواهد رسید...تا میتوانی فریاد بزن...من همچنان سکوت میکنم...

 

دیگر منتظر نیستم که بر گردی..دیگر راهم را عوض کرده ام..دیگر میخواهم فراموشت کنم..دارم از تمامی خاطراتت فاصله میگیرم.. همه را پشت سر گذاشتم ... حتی خودم را..........

6 

 

عشق افسانه است ..اين درد دل آشنا ‌. ديوانه است. ميروم از رفتن من باش شــــــــــــاد. از عذاب ديدنم آزاد باش. گر چه تو زودتر از من ميـــــــــــروي. آرزو دارم ولي عاشق شوي . آرزو دارم بفــــهـــــمي درد را .. تلخي برخورد هاي سرد را

d7d5b0ce6997bc09e97542ba2f3377bd عکس های غم انگیز با شعر های احساسی جدید

 

گفتی بیا... آمدم

گفتی عاشقن باش...شدم

گفتی دوستم بدار...داشتم

گفتی خیانت نکن...نکردم

گفتی فراموشم نکن...نکردم

گفتی برایم بمیر... میمیرم

اینهمه گفتی و گفتی

الن بی تو میمیرم

اما تو حاضری یه کوچولو برام تب کنی؟!

 

 

همیشه منتظر رفتنت بودم..هر روز چندین بار از قلبم کوچ کردهبودی..پشت سرت بار ها اب ریختم که بر گردی..اما این بار میخواهم پاک کنم .. رد پایت را.................. 

 

این روز ها بغضم را خوب قدم میزنم..چه راحت بیقراری هایم را ورق میزنم... ببین... حالم خوب است هنوز نفس میکشم...

 

 

دوباره مست شدم..دوباره مینوشم لعل لبانت را .. میخواهم مست خاطراتت شوم..بیا ببین چه غوغایی بپا کردم شقایقهاهم با مستی من مست شدند..

عکس عاشقانه - زوج های عاشق (4)

 

 

 

 هیس...کمی آرامتر... صدایش را نمی شنوم... میدانم دارد صدایم میکند...خاموش باشید...با شماها هستم...ای انسانهای سنگی...ای آسمان بی روح...این همه سر و صدا کردید...چه غلطی کردید...فقط یک لحظه ساکت باشید...میخواهم بشنوم موسیقی قلبش را...دارد نامم را میخواند...آری عشقم صدا کن مرا...دوباره ...بلند تر...

 

تمام خستگیتو با آغوش خیالی اون تمام کنی اما اون با 

 

اس ام اس بنویسی بخوای بگی دلتنگ خنده هاشی بخوای

 

میخوای تمام احساسات قشنگتو جایگزین تمام خستگیت کنی

 

پرت میکنی روی تخت خوابت گوشیتو میگیری توی دستت

 

بخدا درد داره بعد از یک روز خسته کننده وقتی خودتو

 

 

 

دیدی چینی اصل قلب خویش

 

 

دیدی بی حواس!

  

 

پایت به سنگ خورد،افتاد بر زمین...شکست

 

دیدی چه بی صدا دلم شکست!

 

 

دیدی حدیث عشق و جنونت فسانه بود

 

  

 

دیدی عاشقانه هایت فقط یک ترانه بود

 

 

 

دیدی عشق پاک من برایت بهانه بودو کلام نگاهم برایت چه بیگانه بود

 

VBIran Pro


دیدی کوهکن!

دیدی به جای کوه غم ،تیشه ات قلب من نشانه گرفت

دیدی قایق عشقم ز دریای محبت کناره گرفت

کبوتر دلم هوای آشیانه گرفت

آسمان غم ابر ناله گرفت

دیدی ...عشقت حباب بود و در هوا شکست

دیدی دلم شکست

 

 

 

آرام باش ،ما تا همیشه مال همیم ، همیشه عاشق و یار همیم
آرام باش عشق من ، تو تا ابد در قلبمی ، تو همه ی وجودمی
بیا در آغوشم ، جایی که همیشه آرزویش را داشتی
 جایی که برایت سرچشمه آرامش است
آغوشم را باز کرده ام برایت ، تشنه ام برای بوسیدن لبهایت
بگذار لبهایت را بر روی لبانم
حرفی نمی زنم تا سکوت باشد بین من و تو و قلب مهربانت

 

خیره به چشمان تو ، پلک نمیزنم تا لحظه ای از دست نرود تصویر نگاه زیبای تو

دستم درون دستهایت ، یک لحظه رها نمیشود تا نرود حتی یک ذره از گرمای دستان لطیف تو
محکم فشرده ام تو را در آغوشم ، آرزو میکنم لحظه مرگم همینجا باشد ، همین آغوش مهربانت
چه گرمایی دارد تنت عشق من ، رها نمیکنم تو را تا همیشه باشی در کنار قلب من
قلب تو میتپد و قلب من با تپشهای قلبت شاد است ، هر تپشش فریاد عشق و پر از نیاز است
آرامم ، می دانم اینک کجا هستم، همانجایی که همیشه آرزویش را داشتم ،همانجایی که انتظارش را می کشیدم و هر زمان خوابش را می دیدم آن خواب برایم یک رویای شیرین بود....
در آغوش عشق ، بی خیال همه چیز ، نه می دانم زمان چگونه می گذرد و نه می دانم در چه حالی ام
تنها می دانم حالم از این بهتر نمی شود ، دنیای من از این عاشقانه تر نمی شود
گرمای هوس نیست این آتش خاموش نشدنی آغوش پاکت
عشق است که اینک من و تو را به این حال و روز انداخته ، عشق است که اینک ما را به عالمی دیگر برده ، عشق است که من و تو را نمیتواند از هم جدا کند هیچگاه

خیلی آرامم ، از اینکه در آغوشمی خوشحالم

 

 

 

 

 

روزی دختری از پسری که عاشقش بود پرسید …:
چرا مرا دوست داری …؟
چرا عاشقم هستی …؟
پسر گفت …:
نمی توانم دلیل خاصی را بگویم اما از اعماق قلبم دوستت دارم …
دختر گفت …:
وقتی نمی توانی دلیلی برای دوست داشتن پیدا کنی چگونه می توانی بگویی عاشقم هستی .!.!.؟
پسر گفت… :
واقعا دلیلش را نمی دانم اما می توانم ثابت کنم که دوستت دارم …
دختر گفت …:
اثبات.!.!.؟

 

نه من فقط دلیل عشقت را می خواهم …
شوهر دوستم به راحتی دلیل دوست داشتنش را برای او توضیح می دهد…
اما تو نمی توانی این کار را بکنی …
پسر گفت …:
خوب …
من تو رو دوست دارم …
چون …
زیبا هستی…
چون…
صدای تو گیراست …
چون…
جذاب و دوست داشتنی هستی…
چون …
باملاحظه و بافکر هستی …
چون …
به من توجه و محبت می کنی …
تو را به خاطر لبخندت …
دوست دارم …
به خاطر تمامی حرکاتت…
دوست دارم …
دختر از سخنان پسر بسیار خشنود شد …
چند روز بعد …

 

دختر تصادف کرد و به کما رفت…
پسر نامه ای را کنار تخت او گذاشت

نامه بدین شرح بود …:
عزیز دلم …
تو رو به خاطر صدای گیرایت دوست دارم …
اکنون دیگر حرف نمی زنی

پس نمی توانم دوستت داشته باشم …
دوستت دارم …
چون به من توجه و محبت می کنی …
چون اکنون قادر به محبت کردن به من نیستی…
نمی توانم دوستت داشته باشم…
تو را به خاطر لبخندت و تمامی حرکاتت دوست دارم

آیا اکنون می توانی بخندی …؟
می توانی هیچ حرکتی بکنی …؟
پس دوستت ندارم …
اگر عشق احتیاج به دلیل داشته باشد…
در زمان هایی مثل الان…
هیچ دلیلی برای دوست داشتنت ندارم…
آیا عشق واقعا به دلیل نیاز دار…؟
نه هرگز…
و من هنوز دوستت دارم …
عاشقت هستم

 

 

گفتم : میری؟
گفت : آره
گفتم : منم بیام؟
گفت : جایی که من میرم جای دو نفره نه سه نفر
گفتم : برمی گردی؟
فقط خندید.
اشک توی چشمام حلقه زد
سرمو پایین انداختم

 

دستشو زیره چونم گذاشتو سرمو بالا آورد
گفت : میری؟
گفتم : آره
گفت : منم بیام؟
گفتم : جایی که میرم جایه یه نفره نه دو نفر
گفت : برمیگردی؟
گفتم : جایی که میرم راه برگشت نداره
من رفتم اونم رفت

ولی
اون مدتهاست که برگشته
وبا اشک چشماش
خاک مزارمو شست وشو میده…

 

قصه ازآنجاشروع شدکه... خیلی عصبانی بود،

گفت اگه دوستم داری ثابت کن، گفتم چجوری؟

تیغ روبرداشت وگفت رگتوبزن، گفتم

مرگ وزندگی دست خداست،گفت پس دوستم نداری،

تیغوبرداشتم ورگمو زدم،وقتی داشتم توآغوش گرمش

جون میدادم یواش درگوشم گفت:

اگه دوستم داشتی تنهام نمیذاشتی.

 

 

 

 

 

 

 

 

میخواهی بروی؟

 

خب برو...

انتظار مرا وحشتی نیست

شبهای بی قراری را هیچ وقت پایانی نخواهد بود

برو...

برای چه ایستاده ایی؟

به جان سپردن كدامین احساس لبخند میزنی؟

برو..

تردید نكن

نفس های آخر است

نترس برو...

احساسم اگر نمیرد ..بی شك ما بقی روزهای بودنش را بر روی صندلی چرخدار بی تفاوتی خواهد نشست

برو...

یك احساس فلج تهدیدی برای رفتنت نخواهد بود

پس راحت برو

مسافری در راه انتظارت را میكشد

طفلك چه میداند كه روحش سلاخی خواهد شد

برو...

فقط برو.....

 

 

 

 

من ازتو معذرت میخوام

نگاه بی قرار من اگه دست از چشات برداشت
اگه این قصه ی شیرین واست پایان تلخی داشت
اگه هر وقت که دلتنگی صدامو دیگه نشنیدی
اگه فردا زیره بارون منو با دیگری دید ی
من از تو معذرت می خوام اگه از من بدی دیدی
من از تو معذرت می خوام اگه از دوری رنجیدی
من از تو معذرت می خوام که باز چشمات و تر کردم
من از تو معذرت می خوام که دیگه بر نمی گردم
نگو دلگیری از دستم که قدرت رو ندونستم
دلم خوشبختیت و می خواست تو باور کن نتونستم
اگه دستای سر گردون منو از قلب تو چیده
من از تو معذرت می خوام گل زیبای ارکیده


[cb:post_titl e]

نظرات شما عزیزان:

milad
ساعت12:31---11 مهر 1391
ok ok bod
kheyli khoshhalam
hame haghighataye zendegiye
mer30 tina


مسعود
ساعت9:09---6 مهر 1391
از وبلاگت دیدن کردم وبلاگ خوبی داری مخصوصا مطالبش عالی بود حالا نوبت تو که از وبلاگم دیدن کنی ونظر هم بدی اگه خواستی لینکم کن تا منم لینکت کنم
مدیر وبلاگ:مسعود


masoud200.loxblog.com/

موضوع وبلاگم:بهترین سایت از نظر بازی و اخرین اخبار


sepide
ساعت21:43---25 شهريور 1391
webloge bahalii dariii afariinپاسخ:mici ajijam.bazam behem sar bezan.age khasti be dustatam begu behem sar bezanan akhe man 4-5 ruze weblogamo eftetah kardam hanuz kheyli kar dare ta takmil beshe.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






شنبه 25 شهريور 1398برچسب:,

|
 


سلام دوستان به وبلاگ من خوش اومدید.لطفا یه اینجارو دست از تنبلی و کون گشادی برداریدو نظر بدید.دوستدارم نظرتونو راجبش بدونمو اگه کموکثری داشت درستش کنم.

نازترین عکسهای ایرانی

 

 

tina

 

دی 1391
مهر 1391
شهريور 1391

 

به شما چه....!!!!
دانه ای کوچک
شیطان و فرعون
داستان کوتاه 3 پیرمرد
TOKHMEmorgh
اهنگر
نادر شاه افشار
دوستت دارم پدر
دردت را گریستم...
عاشقانه
سکوت..
خیلی سخت بود...
این روز ها....
خسته شدم...
نامه ای بر اب و باد...
بینا و نابینا
علت مرگ...
نصیحت..
مقام از خود ممنون..
سند جهنم......

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مثل هیچکس و آدرس lovett.maheman.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فرشته
چشم بارانی
فریاد بی صدا
آموزش کامپیوتر
عاشقانه ها
عمق تنهایی.سکوت بیکسی
بی انتهای زندگی
iran
مثل هیچکس
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

 

حمل و ترخیص خرده بار از چین
حمل و ترخیص چین
جلو پنجره اسپرت
الوقلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 32
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 40
بازدید ماه : 40
بازدید کل : 2315
تعداد مطالب : 119
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1



 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ
g="0" dir="ltr">

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 32
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 40
بازدید ماه : 40
بازدید کل : 2315
تعداد مطالب : 119
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 32
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 40
بازدید ماه : 40
بازدید کل : 2315
تعداد مطالب : 119
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1

کد اپلود عکس
دریافت همین آهنگ

.: Weblog Themes By www.NazTarin.Com :.


--->